ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

پیگیری درمان حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین| تیم‌های ویژه رسیدگی به امور خانواده‌های زندانیان فوتی و مجروح تشکیل شد

  • کد خبر: ۱۳۰۱۵۶
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
پیگیری درمان حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین| تیم‌های ویژه رسیدگی به امور خانواده‌های زندانیان فوتی و مجروح تشکیل شد
در پی دستور رئیس قوه قضاییه، صبح امروز تعدادی از مسئولین سازمان زندان‌ها با حضور در بیمارستان محل بستری حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین، در جریان رسیدگی به وضعیت درمانی حادثه‌دیدگان قرار گرفتند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی دستور رئیس قوه قضاییه، صبح امروز تعدادی از مسئولین سازمان زندان‌ها با حضور در بیمارستان محل بستری حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی زندان اوین، در جریان رسیدگی به وضعیت درمانی حادثه دیدگان قرار گرفتند.

برخی از عوامل اصلی درگیری و آتش سوزی شنبه شب بازداشتگاه اوین، نیز در میان حادثه‌دیدگان حضور دارند که با دستور رئیس قوه قضاییه، نسبت به پیگیری جدی تکمیل درمان این افراد نیز اقدامات جدی در حال انجام است.

همچنین، چند تیم ویژه از سازمان زندان‌ها به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه، مسئول رسیدگی به امور خانواده‌های حادثه‌دیدگان و متوفیان حادثه شده‌اند.

بنابر دستور رئیس قوه قضاییه، این تیم مسئول هستند ضمن حمایت از خانواده‌های مددجویان متوفی، برای رسیدگی و تامین نیاز‌های بازماندگان اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->